miércoles, 6 de mayo de 2015

TASTAM MALLORCA

"PARTICIPACIÓ ALUMNES DE L'ESCOLA"

Els alumnes de secundària participen en l'elaboració d'un joc Party amb un tauler de 3x3 metres i les seves corresponents preguntes. Els alumnes de quart amb col·laboració amb els de tercer han dissenyat i maquetat el tauler i els models de targeta. Tots els alumnes participen en l'elaboració de les targetes cercant preguntes a les diferents assignatures.
Els alumnes d'alemany presenten una oficina d'informació turística on hi haurà informació sobre Mallorca i notícies.
A ciències els alumnes de primer elaboren un aquarium ja que han estudiat els peixos autòctons de la nostra illa. Els de segon fan un estudi del turisme i el clima. Els de tercer presentaran informació sobre plantes i salut i una sitja. Els de quart un estudi sobre els ecosistemes, impactes ambientals, les xarxes tròfiques i l'estudi de les coves.
A l'àrea de tecnologies presentaran maquetes sobre molins, sínies, edificis i ponts.
A matemàtiques fan un estudi estadístic a primer i segon. El de quart apliquen teoremes i lleis. Els de matemàtiques A faran demostracions de la llei de Galileo Galilei i els tirs parabòlics amb una pilota de bàsquet. Els de matemàtiques B fan un plànol de la ruta del Modernisme i estudien mesures dels edificis.
Els alumnes de primer i segon fan rondalles i els de tercer i quart fan gravacions de ràdio a IB3.
A castellà els alumnes de primer fan la portada d'un periòdic i els de segon fan la crònica.
A religió els de primer fan una ruta religiosa de les ermites, oratoris i santuaris de Mallorca; els de segon estudien a Ramón Llull, els de tercer i els de quart fan una rajola devocional.
A anglès els alumnes fan pòsters informatius sobre els pobles de Mallorca.
A Educació Física s'ha participat a jocs populars i estudi del tir de fona.











Els alumnes de primària presentaran:

Els de primer i segon fan un recetari de cuina mallorquina, un mapa econòmic de Mallorca, elaboració de robiols (segon) i coca de trampó (primer). Les receptes dels robiols i de la coca la treballen a anglès.

Els de tercer fan una descripció de paisatges (castellà), la Verge de Lluc (religió), una fitxa d'animals autòctons (català), unes gràfiques de muntanyes (matemàtiques), el ball de bot (música), característiques dels animals (naturals), característiques paisatges (socials), dibuixos de paisatges de Mallorca (plàstica).

Els de quart fan un cartell publicitari (castellà), gloses (català), les gràfiques de la Serra de Tramuntana (matemàtiques), cançons típiques de Mallorca (música), muntanyes i murals dels municipis de Mallorca (medi), sortida al Castell Bellver (EF), cartells (plàstica) i el cant de la Sibil.la (religió).


Els de cinquè fan menjars típics de Mallorca (anglès), treballen Rubén Darío (castellà), la Serra de Tramuntana i Albufera (naturals) i immigracions-migracions (socials), els talaiots (plàstica) i rondalles mallorquines (català).

Els alumnes de sisè fan una gràfica d'alimentació (matemàtiques), esportistes de Mallorca (català), dieta mediterrània (medi), ball de bot (música), ermites (religió ,castellà, plàstica) i diferents entrevistes  (anglès)

Els alumnes d'infantil faran un recetari i cuinaran crespells (4 anys), cuinaran galletes d'oli (3 anys) i prepararan pa amb oli (5 anys).







No hay comentarios:

Publicar un comentario